субота, 29. октобар 2016.

Ja na Bloger Festu 2017.


Kada učenicima zadam temu na pismenom, oni obično "zakovrnu" očima i smoreno me pitaju: O čemu da pišem?
O čemu ja sad da pišem na zadatu temu, a da dobijem prelaznu ocenu?



Pre nekoliko meseci, tačnije tri, otvorila sam  blog Moj pogled. 
Na njemu pišem o onome što me interesuje, što volim, o ljudima i događajima koji me inspirišu.
Do sada sam objavila 33 posta (zanimljiva mi ova trojka koja se ponavlja...imam tri odrasla deteta, dva braka iza sebe, možda ovo tri upućuje na treći:))) Nemam 33 godine, već koju više, ali eto, neka mi bude trideset tri.
Trenutno sam Vesna Ždrnja, ali to je tek ime i prezime, koje se da promeniti, kao uostalom i sve.
Najviše mi se dopada post koji sam poslednji napisala Ovo je Holivud, neki snovi se ispune, neki ne, ali vi i dalje sanjate...možda zato što sam ga napisala u dahu, možda zato što je najličniji, možda zato što svi ostali kao da su bili potrebni da bih napisala ovaj o Andreinom osvajanju Amerike.

U prethodnim sam pisala o mestima u gradu, koja sam posetila ne bi li i druge zainteresovala da učine isto; u pitanju su posete Istorijskom muzeju i izložbi o Mihajlu Pupinu, Muzeju Nikole Tesle, Botaničkoj bašti Jevremovac i sl. Pisala sam i o nekim knjigama i o usputnim zapažanjima, o događajima, kao što je post My Way - o manifestaciji Belgrade Art Show, u organizaciji Pavla Kneževića, post koji je imao najviše pregleda.


Pišem zato što mi se to sviđa, zato što na taj način imam interakciju sa drugim ljudima, što, možda poneko od mojih đaka pročita nešto, pa se nakani da poseti Kraljevski dvor i Beli dvor ili pročita knjigu Dobra misao za svaki dan ili  Opet on ili neku drugu...


Zašto sam se prijavila da učestvujem na Bloger Festu? Jer sam znatiželjna, pre svega, jer sam u duši dete koje voli izazove i početke.

Post je možda lakše napisati nego, priču, ili knjigu, ali je podjednko uzbudljivo.



Нема коментара:

Постави коментар

Neko je oklevetao Jozefa K. i prolazak kroz Prag

Kada se vratite sa nekog puta, spoljašnje okolnosti utiču na vaš unutrašnji svet i on počinje da se menja i bez vaše volje. ...