субота, 29. јул 2017.

Dozvoljeno pušenje




Da li znate koliko je vruće u Vegasu? 
Ma šta vruće! Pali, prži, ujeda. 
Noge otiču, usta - suva, od vreline ni šešir ne pomaže. 
Puši se na sve strane!


Sedimo u garaži čija su rol vrata malko podignuta i palimo filter cigarete od duvana kupljenog na kilo - marlboro na crno (kažu, bolji... i  jeftiniji).

Vrelina napolju, vrelina iznutra (ostali deo kuće je, hvala bogu, provetren).

U Nevadi, za razliku od zdrave:) Kalifornije, možete da pušite svuda, čak i u kazinu, uz automat u koju ubacujete 5, 10...20 dolarčića i kuckate po njemu satima ili kraće (u zavisnosti od toga kojom brzinom dobijate ili gubite novac).



Hajde, zapali, nudi me sestra dok uzaludno pokušavam da otmem koji  koint bezosećajnoj mahini. 
Vidim da si nervozna i da te ne bije početnička sreća.


I stvarno, bije me vreli vazduh kad otvorim prozor automobila, jer je Andrea, na putu dovde, u nekoliko navrata upalila grejanje (da ne prokuva ljuta mašina). 
Bije me klima u sestrinim kolima, koju je odvrnula do daske, jer pali, čini mi se, dve odjednom ( ne gine mi dimljena šunka da postanem). 
Bije me težina ustajalog vazduha i toplote u garaži sa napola zarolovnim ili odrolovanim vratima (u zavisnosti od toga da li je za vas čaša napola puna ili prazna).



Vegas se puši i vreo je u svakom pogledu. Pogotovo kad nastupa Magic Mike (većina žena verovatno zna o čemu je reč - ja nisam imala pojma). 

Za one poput mene, to vam je šou koji se odigrava  ispred vaših očiju, ali može i u vašem krilu - žene, ne opuštajte vilice i ne balavite previše:)



Momci, rekla bih od dvadesetak do tridesetak godina, obučeni u uniforme vatrogasaca, policajaca, građevinskih radnika i slično (pretpostavljam da bi izbor zanimanja trebalo da probudi interesovanje i odgovori na iščekivanja i maštanja publike) pred vama igraju, pevaju, neko se i obnaži više od pojasa (ali ne previše), laskaju vam (od nekoga dobijete i poljubac). 
Da biste imali i osećaj moći, dobijete i lažne parice koje bacate na obnažene momke.



Žene aplaudiraju, navijaju, vrište i reklo bi se, uživaju. 
Mukaraca, koji nisu izvođači, među publikom gotovo da i nema. Postoje doduše izuzeci, koji samo potvrđuju pravilo, i koji su tu  verovatno našli kako bi izašli u susret svojoj lepšoj polovini (ovo ipak nije Kalifornija:). 
Kada njihovoj dami neko priđe, ne preostaje im ništa drugo nego da to stoički istrpe - kad su već tu došli.



Žene najčešće dolaze u grupi i tu proslavljaju devojačko (ili neko drugo) veče - opuštajući se kao njihovi momci ili  muževi u striptiz-baru (htele smo i tamo: srce hoće, ali dupe neće - meni se od jednog pića, što bi deca rekla, slošilo).



Kao što su i momci za većinu posetiteljki bili hot, za mene su hot bile cene (25 dolara po piću - sva sreća što je meni i jedno bilo više nego dovoljno:).

Inače, ovde u Americi, malo šta je jeftino (ne mislim samo za nas iz Srbije, već i za pristojan narod koji radi osam sati i živi od te plate).
Svojevremeno mi je setra rekla: Dođi ovde, ponesi 1000 dolara i vratićeš se sa koferima punim garderobe. 
Ja gotovo da  do sada nisam videla nikakvu garderobu (osim na meštanima i turistima;) i po vintidž radnjama, kod nas bi rekli second handu). 
Bojim se da će oni, koji koliko-toliko  prate modu biti razočarani jer neću moći nekim novotarijama da ih obradujem (i kosu, koju sam pred Vegas stavila, skinula sam, jer je bukvalno počela da se raspada, a ja da se pušim pod njom).




Pušenje, ili zdravlje, odlučite sami:)))
Elem, u Vegasu sve je dozvoljeno i sve je vašoj zabavi podređeno.
Evo još nekoliko sličica:









2 коментара:

Neko je oklevetao Jozefa K. i prolazak kroz Prag

Kada se vratite sa nekog puta, spoljašnje okolnosti utiču na vaš unutrašnji svet i on počinje da se menja i bez vaše volje. ...