четвртак, 6. јул 2017.

Još malo pa gotovo





Evo me na aerodromu Minneapolis u Minesoti, na pretposlednjoj destinaciji. 

Ako sam sve uradila kako treba, a reklo bi se da jesam, pošto sam ovde gde sam, proći ću samo sa otečenim nogama, zakrvavljenim očima i okrnjenim zubom. Za noge sam kriva sama, jer mi je izgled ispred udobnosti:(, za nespavanje -  "cimerka" koja je sve vreme kašljala, a za zub, druga, koja me je raspalila metalnim priveskom sa ključevima dok sam jela:(

Ali ništa mi ne može pokvariti raspoloženje, pa ni narušena estetika. 
Gledam ovu malu u redu do mog i mislim na Andreu koju ću za koji sat zagrliti.

3 коментара:

  1. A ja pismo ne predadoh pa sam tražila od Andree adresu da pošaljem na starinski način - poštanskom kočijom.

    ОдговориИзбриши
  2. To je tako slatko. Niko više ni ne piše, ni ne dobija pisma...znaš onaj osećaj kad čekaš danima da ti se neko javi:)

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши

Neko je oklevetao Jozefa K. i prolazak kroz Prag

Kada se vratite sa nekog puta, spoljašnje okolnosti utiču na vaš unutrašnji svet i on počinje da se menja i bez vaše volje. ...