недеља, 25. децембар 2016.

Pazite je, muško je...ili post o Stefiju






Kada je trebalo da se rodi, njihov otac:), uzbuđeno je rekao babici: Pazite je (misleći na mene), muško je (misleći na njega)....toliko o ravnopravnosti među polovima:)))
To me je nasmejalo, i pored sve moje uzrujanosti i bolova...I posle dve kćeri, rodio se muškić:), mada mi je tada bilo svejedno (sada nije). 
Kada je moja mama umirala:( , bio mi je velika podrška (Anja je bila u Americi, Icka u Kini). 


Dok je bio "mlađan momak", odgledali smo sve moguće i nemoguće filmove epske fantastike, akcione i druge "muške" filmove, zajedno  (omiljeni su nam bili Kralj lavova, Ja sam legenda i Matriks...ah, da ne zaboravim i Američko rvanje:)...vozili bajs do Ostružnice i Ade, tragali za vampirima u Radojevu (o tome sam već pisala u postu o Milošu vampiru), išli u Španiju...
(Nismo provodili samo vreme zajedno, već smo delili ono što svaki roditelj, ako može, treba da podeli sa svojim detetom.)


No, ubrzo je momak porastao, i kao što to biva, prerastao mamu:))), ali i dalje sa mnom obeležavao sve moje rođendane.


U međuvremenu je upisao ETF i postao student za primer, ali nije zaboravio i na ostale socijalne aktivnosti:)


Dok je u detinjstvu slabo čitao (mislim da i on i ja samo pamtimo Malog Princa, ako se izuzmu lektire, koje sam mu ja čitala, a on bi, najčešće pored mene spavao), pored profesora Gugla (Gugl srč:) iz Treće beogradske gimnazije, i devojčica, koje su bile po tom pitanju inspirativne, počeo je i da čita i da meni preporučuje zanimljive naslove (evo jednog:). 



I dalje je moj najlepši dečko, koji ume da filozofira, ali i postavi stvari na svoje mesto. 
Iako voli da kaže da je sam sebe "podigao", ne negira da su i roditelji odigrali kakav-takav uticaj:) 
Mada, i mi i on, odlično znamo da je najveći teret  koji dete može da nosi - neproživljeni život roditelja(Jung), nadam se da ćemo pre odlaska sa ovoga sveta, zavrteti sve naše krugove i deci ostaviti u amanet da  i oni odigraju svoje, neopterećeni našim greškama i manama.





Нема коментара:

Постави коментар

Neko je oklevetao Jozefa K. i prolazak kroz Prag

Kada se vratite sa nekog puta, spoljašnje okolnosti utiču na vaš unutrašnji svet i on počinje da se menja i bez vaše volje. ...