субота, 10. децембар 2016.

Snovi iz "prve ruke"


U periodu od tri meseca 2003.godine, posećivala sam kurs Astralne projekcije i tumačenja snova Maje Mandić Marković, sa kojeg bih vam prenela neke od preporuka za pamćenje i zapisivanje snova, koje su meni pomogle u zapamćivanju i tumačenju istih.


                                               (Fotke koje postavljam su moje sličice, koje 
                                            su nastajale dok su drugi pričali svoje snove.)

Dobro bi bilo da se iz sna budimo bez nekih jakih zvučnih i vizuelnih efekata koji bi uticali na zaboravljanje; da još malo ostanemo zatvorenih očiju kako bi se prisetili sna kao neke vrste filma koga smo u toku noći odgledali; da ostavimo dovoljno vremena za ustajanje i zapisivanje snova u za to određenu svesku, u koju bismo upisali datum, radnju, događaje, likove, atmosferu, osećanja i misli (ne bi bilo loše da damo i neki naslov kao da se zaista radi o priči).



Kasnije, u toku dana, kada se vratimo ovako zapisanom snu, možemo sebi da postavimo pitanje: Šta Ego snevača radi u snu? 
Ukoliko ima drugih ljudi (životinja..), kakav imamo odnos sa njima (možemo da osmislimo i dijalog sa bićima iz sna: ko si ili šta si ti, šta radiš u mom snu, šta želiš da mi kažeš i sl.).



Treba razmotriti ima li smbola u snu, kakav je odnos snevača prema njima, kakva je dinamika sna: ima li nerešenih situacija, kakva bi rešenja bila isceljujuća; ima li san veze sa nekim prethodnim snovima ili da li se ponavlja; u kakvom je kontekstu sa situacijom u kojoj se trenutno nalazimo; da li smo nešto naučili iz njega - koja nam rešenja nudi...






Mogli bismo i da osmislimo zadatke i ciljeve koje nam postavlja san. 
Meni su, npr. pored redovnog zapisivanja snova, u razumevanju sebe i datih okolnosti, najviše pomagali zadaci, koje bih prepoznala i pokušaji da ih u stvarnosti realizujem, kao i prikazi snova putem crteža, koji bi mi, po pravilu, pokazali još jednu dimenziju sna, koje najčešće nisam bila svesna dok sam san samo zapisivala.



Nacrtajte i vi neki vaš san. Možda vam pomogne u tumačenju njegove simbolike:))

Нема коментара:

Постави коментар

Neko je oklevetao Jozefa K. i prolazak kroz Prag

Kada se vratite sa nekog puta, spoljašnje okolnosti utiču na vaš unutrašnji svet i on počinje da se menja i bez vaše volje. ...