среда, 14. јун 2017.

L.A.: Eto mene



Lujza Hej i ostali "pozitivci" predlažu da sve lepo najpre osmisliš u svojoj glavi, vizueliziraš, i da je onda skoro sve odrađeno, te, eto mene u Los Anđelesu. 

Kažu, treba da izgledam što nonšalantnije - da se uklopim: ono, frizura koju mi je rasturio vetar ili neko drugi:)), ležerna odeća, a ja punim kofer (pored poklona) finim stvarima (kao, pomislih, da budem skockana).


Do Holivuda, i ostalih zanimljivih destinacija, kao što su Beverli Hils ili Diznilend, ne znam kako ću stići, ako me ćera i zet ne povezu, jer tamo, kao i svuda u Americi (osim na Menhetnu), teško da mogu da tabananjem bilo gde dospem. Zato, da obnovim gradivo i ponovo pročitam Keruakov roman Na putu.


Prvu stranicu koju otvorih i ono što pročitah, a to je rečenica: Nisam znao da ovde ima insekata koji mogu da naprave takav otok...odmah mi promeni raspoloženje i setih se Andree koja me je upozorila na rat sa bubašvabama, kako malim, tako velikim - u njihovom stanu, koje se kote i pored molbe da ovi nezvani gosti napuste njihov apartman (avaj, jer ih ima u celoj zgradi). Potom na netu pročitah recept sa žumancima i bornom kiselinom, i kuglicama - koje treba da napravim (samo da ih ne uvaljam u brašno i ne ispržim:)).


Nego da se vratim na maštanje o L.A. i o 2500 zvezdica raspoređenih po ulici na koja će moja noga stati:). Na Holivud Bulevaru moram da napravim selfi koji niko nije, te ću stoga kupiti držač za mobilni, ili kako se već zove (šteteta što ih više ne dele u Liliju za kupljene proizvode). Kako ću biti smeštena na Long Biču, iliti Dugoj plaži, pretendujem i na kupanju u Pacifiku, bez ajkula. Kažu da je u blizini i Rodeo Drajv, kvart sa luksuznim radnjama, te da će me moji domaćini povesti i u šoping (što su mi napomenuli i da navedem, kao usput, na razgovoru za vizu:).


O prvom Diznilendu u svetu, napravljenom pod stručnim okom Volta Diznija, neću ni da govorim, to se valjda podrazumeva, pa makar čekala i satima za jednu vožnju (Anja kaže da je i bez vožnji interesantan).


I sad, pošto sam sve lepo odsanjala, mogu da mirno kažem: L.A., stižem! 
Kako je ime grada povezano sa anđelima, nadam se da me i moji anđelčiči rado tamo čekaju:)



Нема коментара:

Постави коментар

Neko je oklevetao Jozefa K. i prolazak kroz Prag

Kada se vratite sa nekog puta, spoljašnje okolnosti utiču na vaš unutrašnji svet i on počinje da se menja i bez vaše volje. ...