среда, 28. јун 2017.

Muškarac ne bi trebalo da teži da se dopadne



Danas su se izgubili neki od atributa koji diferenciraju muški i ženski pol. 
Pri tome ne mislim samo na fizički izgled i na pozno doba kada manje-više svi ličimo jedni na druge:) kao na početku životne priče.


Ne smeta mi ni uniseks garderoba, koja, kao i bilo koja univerzalna stvar, ne može da reši sve probleme, ali zna da donese kojekakve dileme. 
Ni to što muškarci farbaju kosu, depiliraju se uzduž i popreko, kite se minđušama i šminkom - ne smeta mi uopšte - i paun je u svetu pernatih glava raskošniji od paunice.


Zašto mi onda smeta kad muškarac želi da se dopadne, kad želi da ga vide, da mu aplaudiraju, kad uđe u kafić da se više okreću za njim nego za njom?
Zato što je to nekako ženska osobina. 


Možda je Džej Gejtsbi, izmišljeni junak Ficdžeraldovog romana, jedan od najpoželjnijih junaka svih vremena, ali je pitanje da li bi u stvarnom svetu, realna žena volela da bude pored muškarca koji želi da se svi u njegovom društvu osećaju prijatno, koji ume da laska, a samim tim i obmane.


Ili Hemingvej, veliki književnik i ljubitelj žena, koji je umeo da kaže da bi vodio ljubav sa ženom da mora u nju i da bude zaljubljen, a zatim se udvara mnogima i hvalisa se svojim ljubavnim avanturama.


Meni bi se ipak više svideo Neo iz Matriksa, koji je upoznavši Triniti u njoj pronašao ženu svog života i sa njom pošao u veliku avanturu. 
San svake žene - možda? (Feministkinje će verovatno reći da je san o muškarcu na belom konju - spasitelju i zaštitniku, pluskvamperfekat i da sve žena može sama - da iako ranjiva, svojom majušnom i krhkom rukom može držati ceo svet u šaci, ali meni je ipak bliža priča o muškarcu-zaštitniku.) Tačno je da naš, ženski svet, ne treba da se okreće oko njihovog - muškog, i da oni ne treba da nam budu jedina preokupacija, ali meni se dopada ideja da pored mene kroz život korača neko poput Nea, pod uslovom da sam ja njegova Triniti.


Po mom mišljenju, muškarac ne treba da teži da se svidi. 
On treba da bude muško (u svakom značenju te reči) da bi se žena pored njega osećala kao žensko.


P.S. 
Nadam se da mi muškarci neće zameriti i pogrešno shvatiti da treba da budu zarozani i aljkavi. Ova moja konstatacija se manje odnosi na spoljašnje, a više na unutrašnje atribute:)

4 коментара:

  1. ... a opet... možda je ovo jedina tačka podudaranja (u smislu da je nevažno kog si pola d abi poželeo da se sve vrti oko tebe ;) )... nisam pametna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Može i tako da se shvati, ali mi se nekako ne sviđa kad to vidim kod muškarca, kao da time izgubi svoja obeležja i postane i previše "ženskast":))

      Избриши
  2. Uspeh muškaeca se ogleda u lepoti i zadovoljstvu žene

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trebalo bi da je tako, ali kao da je današnji muškarac više okrenut sebi, da ne kažem "opsednut" sobom:)

      Избриши

Neko je oklevetao Jozefa K. i prolazak kroz Prag

Kada se vratite sa nekog puta, spoljašnje okolnosti utiču na vaš unutrašnji svet i on počinje da se menja i bez vaše volje. ...